maanantai 28. maaliskuuta 2016

Kaunista äidille

Kävimme koko perheen voimin vanhempieni luona kylässä. Nähtiin siellä muutakin perhettä. Tein äidille korusetin, joka sopii mielestäni hänelle hyvin. Muukin naisväki otti vastaan koruja, joita vein mukanani. Hyvä, jos kelpaavat käyttöön, itse kun en millään ehdi käyttää kaikkia ja niitä tulee koko ajan lisää.


Lueskelin netistä neuvoja, miten koruja pitäisi kuvata. No, artikkelin perusteella olen tehnyt kaiken tähän asti väärin. Artikkelissa sanottiin, että pitäisi olla johdonmukaisesti aina sama tausta ja valo ym. Minä kun olin ajatellut, että menee yksitoikkoiseksi, jos on aina samanlaista. Eli nyt jatkossa koitan saada niin samanlaiset kuvat kuin mahdollista. Täytyy rakentaa laatikko, joka on vuorattu valkoisella, niin että saadan optimoitua valo. Tämän päivän kuvassa ei vielä ole saatu tasalaatuista kuvaa, mutta tässä on minulle uusi haaste. Kameran ostokin menee harkintaan. Tässä minun kamerassa on melko vähän toimintoja, joista saattaisi olla hyötyä. Käytössä pokkari Canon IXUS 1000 HS.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti